| طهارت/ حکم عدم امکان تحفّظ رطوبت دست برای مسح/ بررسی احتمالات ثلاثه و ادله آنها/ آیا مسح باید به صورت تدریجی باشد یا مسح دفعی هم جائز است؟ |
1404/03/05 |
 |
 |
| بررسی احتمالات ثلاثه/ بررسی حکم عدم امکان تحفّظ رطوبت دست برای مسح/طهارت |
1404/03/04 |
 |
 |
| /بررسی حکم عدم امکان تحفّظ رطوبت دست برای مسح/طهارت |
1404/03/03 |
 |
 |
| بررسی حکم عدم امکان تحفّظ رطوبت دست برای مسح/ اشتراطمرور دادن دست بر محل مسح/طهارت |
1404/02/31 |
 |
 |
| طهارت/مسح به ظاهر دست در فرض تغذر مسح به باطن/ مسح با ذراع در فرض تغذر مسح با ظاهر و باطن دست/ بررسی حکم مسح با رطوبت زائده دست در فرضی که غسل هم صادق باشد |
1404/02/30 |
 |
 |
| بررسی حکم مسح به ذراع «ساق دست» در فرض تغذر مسح به ظاهر و باطن دست/بررسی حکم مسح به ظاهر دست در فرض تغذر مسح به باطن/طهارت |
1404/02/28 |
 |
 |
| طهارت/اشتراط تأثّر محل مسح از رطوبت دست/ حکم مسح بر حاجب/ بررسی حکم مسح به ظاهر دست در فرض تغذر مسح به باطن و مسح به زند «ساق دست» در فرض تغذر مسح به ظاهر و باطن دست |
1404/02/27 |
 |
 |
| بررسی حکم اخذ رطوبت محاسن از بخش زائد بر مقدار متعارف/در فرض خشک بودن رطوبت دست آیا بین اعضای دیگر وضو در اخذ رطوبت دست ترتیب لازم است یا خیر؟ /طهارت |
1404/02/24 |
 |
 |
| /آیا با وجود رطوبت در دستها و کفایت آن در مسح سر و رجلین، میتوان برای مزید رطوبت دست از اعضای دیگر وضو دست را مرطوب کرد یا خیر؟ برسی ادله اطلاقیها و مناقشه در ادله آنها /طهارت |
1404/02/23 |
 |
 |
| /آیا با وجود رطوبت در دستها و کفایت آن در مسح سر و رجلین، میتوان برای مزید رطوبت دست از اعضای دیگر وضو دست را مرطوب کرد یا خیر؟ /طهارت |
1404/02/22 |
 |
 |
| /بررسیاشکال مرحوم محقق همدانی در تقیید روایات بیایه به صحیحه زراره در لزوم تقدیم مسح پای راست بر پای چپ و بیان مرحوم استاد خویی در مساله/طهارت |
1404/02/21 |
 |
 |
| بررسی حکم مقطوع القدم/ آیا مسح موهای پا کافی است یا باید رطوبت دست به بشره پا هم برسد؟/طهارت |
1404/02/20 |
 |
 |
| / آیا مسح موهای پا کافی است یا باید رطوبت دست به بشره پا هم برسد؟ /طهارت |
1404/02/17 |
 |
 |
| اشکال محقق همدانی در تقیید روایات بیایه به صحیحه زراره در لزوم تقدیم مسح پای راست بر پای چپ و مناقشه مرحوم استاد خویی/بررسی مستندات مرحوم صاحب عروه در مقیدات مزبور در عروه/طهارت |
1404/02/16 |
 |
 |
| بررسی حکم تقدیم مسح پای چپ بر پای راست و مسح همزمان دو پا/ بررسی حکم صور مختلف مسح پا/طهارت |
1404/02/15 |
 |
 |
| طهارت/ بررسی صحیحه بزنطی و روایات معارض با آن/ جمع بین روایات/ بررسی حکم جواز مسح پامُقْبِلًا و مُدْبِراً/مقتضای اصل لفظی و اصل عملی در مساله |
1404/02/14 |
 |
 |
| بررسی معنای کعبین/ بررسیمقدار مسحرِجلینطولاً و عرضاً/طهارت |
1404/02/13 |
 |
 |
| طهارت/ بررسیمقدار مسحرِجلینطولاً و عرضاً/ بررسی معنای کعبین/کلام اهل لغت در معنای کعب |
1404/02/10 |
 |
 |
| طهارت/ بررسیمقدار مسحرِجلینطولاً و عرضاً/اقل مقدار واجب مسح پاها طولاً/بررسی معنای کعبین |
1404/02/08 |
 |
 |
| / بررسی قولصاحب مفاتیح و مرحوم صاحب در عدم لزوم مسح تا کعبین /طهارت |
1404/02/07 |
 |
 |
| / بررسیمقدار مسحرِجلینطولاً و عرضاً/طهارت |
1404/02/06 |
 |
 |
| بررسی کلام صاحب دلیل العروه در تقسیم روایات مسح رِجلین به پنچ دسته/ بررسیمسحرِجلینو مقدار مسح/طهارت |
1404/02/03 |
 |
 |
| بررسی حکم مسح رِجلین و بررسی قول اهل سنت در غسل رِجلین/لزوم مسح با قسمت پایین مچ/طهارت |
1404/02/02 |
 |
 |
| بررسی حکم مسح با دست راست و بررسی مسح با انگشتان/لزوم مسح با قسمت پایین مچ/طهارت |
1404/02/01 |
 |
 |
| طهارت/ جواز مسح بر موی سر/ آیا مسح سر باید بر بشره «پوست سر» باشد یا مسح بر موی سر هم مجزی است؟لزوم مسح با قسمت پایین مچ/ بررسی حکم مسح با دست راست و بررسی مسح با انگشتان |
1404/01/31 |
 |
 |
| طهارت/ جواز مسح بر موی سر/بررسیحکم مسح بر حائل در حال اضطرار و در حال تقیه/لزوم مسح با قسمت پایین مچ/ |
1404/01/30 |
 |
 |
| آیا مسح سر باید بر بشره «پوست سر» باشد یا مسح بر موی سر هم مجزی است؟آیا وضویتقیهای مجزی از مامور به واقعی است یا خیر؟/ جواز مسح بر موی سر/طهارت |
1404/01/27 |
 |
 |
| آیا مسح سر باید بر بشره «پوست سر» باشد یا مسح بر موی سر هم مجزی است؟/ بررسی حکم مسح سر از پایین به بالا/طهارت |
1404/01/26 |
 |
 |
| بررسی مسح رجلین/ کفایت مسح سر با یک انگشت و استحباب مسح با سه انگشت/طهارت |
1404/01/25 |
 |
 |
| طهارت/ کفایت مسح سر با یک انگشت / مناقشه مرحوم استاد خویی در استناد به روایات ثلاثه اصابع/ مقتضای اصل عملی در مساله |
1404/01/24 |
 |
 |
| مقتضای احتیاط در مساله/ کفایت مسح سر با یک انگشت و استحباب مسح با سه انگشت/طهارت |
1404/01/23 |
 |
 |
| آیا مسح سر باید با سه انگشت باشد یا مسح با یک انگشت کافی است؟/ بررسی اقل مقدار واجب مسح سر/طهارت |
1404/01/20 |
 |
 |
| طهارت/ موضع مسح سر/ بررسی معنای مقدمالراس ناصیه/ آیا معیار در مسح سر مقدمالراس است یا ناصیه؟ |
1404/01/19 |
 |
 |
| / لزوم مسح رأس با رطوبت باقیمانده در دست. بررسی مستندات قول ابن جنید/طهارت |
1404/01/18 |
 |
 |
| / موضع مسح سر/طهارت |
1404/01/17 |
 |
 |
| / موضع مسح الرأس/طهارت |
1403/12/04 |
 |
 |
| / لزوم مسح رأس با رطوبت باقیمانده در دست راست. بررسی مستندات قول منسوب به ابن جنید/طهارت |
1403/12/01 |
 |
 |
| / لزوم مسح رأس با رطوبت باقیمانده در دست و بررسی روایات معارض در مساله/طهارت |
1403/11/30 |
 |
 |
| طهارت/ مسح سر/ لزوم مسح سر با رطوبت دست و عدم کفایت با آب خارج وضو/ بررسی کلام ابنجنید |
1403/11/29 |
 |
 |
| / بررسی حکم جزء مشکوک بأنه من الظواهر او البواطن و صور متصور در آن/طهارت |
1403/11/28 |
 |
 |
| بررسی حکم جزء مشکوک بأنه من الظواهر او البواطن و صور متصور در آن/ کیفیت وضوی ارتماسی/طهارت |
1403/11/27 |
 |
 |
| کیفیت وضوی ارتماسی با آب باران/ کیفیت وضوی ارتماسی و بررسی شروط آن/طهارت |
1403/11/24 |
 |
 |
| آیا لازم است قصد وضو هنگام خروج دستها و صورت از آب باشد چنانکه مرحوم سید عروه قائل بدان شده است یا خیر؟/ کیفیت وضوی ارتماسی و بررسی شروط آن/طهارت |
1403/11/23 |
 |
 |
| بررسی وضوی ارتماسی طبق مبانی مختلف/ کیفیت وضوی ارتماسی و بررسی شروط آن/طهارت |
1403/11/21 |
 |
 |
| طهارت/ حکم شستن آبلهها و زخمهای دست و صورت در وضو / حکم ازاله چرکهای بدن/ کیفیت وضوی وسواسی |
1403/11/20 |
 |
 |
| آیا ازاله چرکهای زیر ناخن هنگام وضو گرفتن لازم است؟ حکم شستن پوست یا گوشت قطع شده آویزان/ بررسی حکم چرک زیر انگشتان/طهارت |
1403/11/17 |
 |
 |
| / حکم غسل دست زائد در وضو و بررسی حکم صور متصور آن/طهارت |
1403/11/14 |
 |
 |
| / کیفیت وضوی اقطع « کسی که دستش قطع شده است» بررسی کلام دکتر عبدالکریم سروش/طهارت |
1403/11/13 |
 |
 |
| لزوم غسل زوائد رویید بین آرنج و انگشتان/ کیفیت وضوی اقطع « کسی که دستش قطع شده است» و بررسی حکم صور متصور در آن/طهارت |
1403/11/10 |
 |
 |
| / کیفیت وضوی اقطع « کسی که دستش قطع شده است» و بررسی حکم صور متصور در آن/طهارت |
1403/11/08 |
 |
 |
| / بررسی حکم غسل زوائد روییده در دست/طهارت |
1403/11/06 |
 |
 |
| لزوم غسل موهای دست ولو در فرض احاطه بر بشره/ لزوم غسل از مرفق به سمت انگشتان/طهارت |
1403/11/03 |
 |
 |
| طهارت/ بررسی حد غسل یدین/ لزوم تقدیم غسل دست راست بر دست چپ/ لزوم غسل از مرفق به سمت انگشتان |
1403/11/02 |
 |
 |
| بررسی استصحاب و قاعده مقتضی و مانع در مساله/ بررسی حکم مساله در فرض شک در مانع از وصول آب به بشره و شک در مانعیت موجود/طهارت |
1403/11/01 |
 |
 |
| / بررسی حکم مساله در فرض شک در مانع از وصول آب به بشره و شک در مانعیت موجود/طهارت |
1403/10/30 |
 |
 |
| وجوب مقدمه علمیه در شستن اعضای وضو/ بررسی کلام مرحوم صاحب جواهر و محقق همدانی در مساله/طهارت |
1403/10/29 |
 |
 |
| وجوب مقدمه علمیه در شستن اعضای وضو/ بررسی کلام مرحوم صاحب جواهر و محقق همدانی در مساله/طهارت |
1403/10/26 |
 |
 |
| / بررسی حکم رساندن آب به پوست زیرین موهای صورت و صور متصور آن /طهارت |
1403/10/24 |
 |
 |
| / بررسی حکم رساندن آب به زیر پوست زیرین موهای صورت و صور متصور آن /طهارت |
1403/10/23 |
 |
 |
| بررسی حکم رساندن آب به زیر موهای صورت/ بررسی ادله وجوب غَسل الوجه من الاعلی و ذکر صور متصور آن/طهارت |
1403/10/22 |
 |
 |
| / بررسی ادله وجوب شستن صورت هنگام وضو از بالا به پایین/طهارت |
1403/10/19 |
 |
 |
| حکم شستن موهای زیر پوست -لزوم رعایت مقدّمه علمی/ بررسی ادله لزوم شستن صورت از بالا به پایین/طهارت |
1403/10/18 |
 |
 |
| / بررسی ادله لزوم شستن صورت از بالا به پایین/طهارت |
1403/10/17 |
 |
 |
| / آیا شستن صورت لازم است حتما از بالا به پایین لازم باشد؟ /طهارت |
1403/10/16 |
 |
 |
| آیا شستن صورت لازم است از بالا به پایین لازم باشد؟/ آیا جریان آب بر صورت و دستها لازم است؟/طهارت |
1403/10/12 |
 |
 |
| آیا شستن صورت لازم است از بالا به پایین لازم باشد؟/ بررسی اشتراط جریان آب بر اعضای وضو/طهارت |
1403/10/11 |
 |
 |
| حد وضو در افراد متعارف در فرض اختلاف مختصر بین افراد متعارف/بررسیحدّ شستن صورت در وضو/طهارت |
1403/10/10 |
 |
 |
| / حدّ شستن صورت در وضو/طهارت |
1403/10/09 |
 |
 |
| / مستحبات وضو، بررسی حکم شستن مرتبه دوم صورت و دستها در وضو/طهارت |
1403/10/08 |
 |
 |
| /مستحبات وضو، بررسی حکم شستن مرتبه دوم صورت و دستها در وضو /طهارت |
1403/10/05 |
 |
 |
| /مستحبات وضو، بررسی حکم شستن مرتبه دوم صورت و دستها در وضو /طهارت |
1403/10/04 |
 |
 |
| /مستحبات وضو، بررسی حکم شستن مرتبه دوم صورت و دستها /طهارت |
1403/10/03 |
 |
 |
| /مستحبات وضو، بررسی حکم شستن مرتبه دوم صورت و دستها/طهارت |
1403/10/01 |
 |
 |
| /بررسی کلام مرحوم سبزواری و مرحوم استاد خویی و مرحوم نائینی دراجتماع غایات متعدد در وضو/طهارت |
1403/09/28 |
 |
 |
| /عدم لزوم قصد موجبات رفع طهارت در نیت وضو/طهارت |
1403/09/27 |
 |
 |
| تعدد غايات وضو/عدم لزوم قصد موجبات رفع طهارت در نیت وضو/طهارت |
1403/09/26 |
 |
 |
| تعدد غايات وضو/عدم لزوم قصد موجبات رفع طهارت در نیت وضو/طهارت |
1403/09/24 |
 |
 |
| /عدم لزوم قصد موجبات رفع طهارت در نیت وضو/طهارت |
1403/09/21 |
 |
 |
| عدم لزوم قصد موجبات رفع طهارت در نیت وضو/ فرق بین داعی و تقیید /طهارت |
1403/09/20 |
 |
 |
| / فرق بین داعی و تقیید نیت در وضوی تجدیدی و وضوی رافع کراهت /طهارت |
1403/09/19 |
 |
 |
| / فرق بین داعی و تقیید در نیت نسبت به وضوی تجدیدی و وضوی رافع کراهت /طهارت |
1403/09/18 |
 |
 |
| / فرق بین داعی و تقیید در کفایت و عدم کفایت وضو در قسم دوم و سوم در اعمال مشروط به طهارت/طهارت |
1403/09/12 |
 |
 |
| / آیا وضوهای مستحبی قسم اول یا دوم و یا سوم؛ کافی از وضو در همه اعمال مشروط به طهارت است؟ /طهارت |
1403/09/11 |
 |
 |
| طهارت/ بررسی حکم تجدید غسل جنابت/ حکم وضو بعد از غسل جنابت/ اگر به جهت یکی از غایات مستحبی قسم اول یا دوم و یا سوم وضو بگیرد آیا میتواند با آن وضو اعمال مشروط به طهارت را به جا آورد یا خیر؟ |
1403/09/10 |
 |
 |
| / بررسی حکم تجدید غسل و وضو بعد از غسل جنابت/آیا وضو تجدیدی مکفی از اعمال مشروط به طهارت است؟ |
1403/09/07 |
 |
 |
| وضو به قصد تجدید وضو/ بررسی وضوهای مستحب/طهارت |
1403/09/06 |
 |
 |
| / بررسی مشروعیت وضو به قصد تهیّأ للصّلوة وادلهای که بدان تمسک شده است/طهارت |
1403/09/05 |
 |
 |
| / بررسی مشروعیت وضو به قصد تهیّأ للصّلوة وادلهای که بدان تمسک شده است/طهارت |
1403/09/04 |
 |
 |
| طهارت/ مسّ کتابت قرآن/ بررسی حکم نوشتن قرآن بر روی بدن/ آیا بر قرآن نوشته شده بر بدن؛ مس صادق است؟آیا نوشتن قرآن بدون وضو حرام است؟ آیا قرار دادن شیء نجس یا متنجس بر روی قرآن حرام است یا خیر؟ |
1403/09/03 |
 |
 |
| طهارت/ مسّ کتابت قرآن/ بررسی مصادیق مسّ کتابت قرآن/ بررسی حکمکلمات قرآنی یا اسماء متبرکهای که بر روی بدن نوشته شده است. |
1403/08/30 |
 |
 |
| / مسّ کتابت قرآن و بررسی مصادیق آن/طهارت |
1403/08/29 |
 |
 |
| طهارت/ نذر وضوی رافع حدث/ بررسی نذر وضو بدون قصد طهارت/ آیا حرمت مس کتابت قرآن مختص به دست است یا شامل اعضای دیگر بدن هم میشود؟ آیا حرمت مس اختصاص دارد به اعضای ظاهری بدن یا شامل اعضای باطنی بدن هم میشود؟ آیا حکم مزبور اختصاص دارد به اعضایی که روح در آنها دمیده شده یا شامل اعضایی که در آن روح دمیده نشده مثل مو و ناخون نیز میشود؟ |
1403/08/28 |
 |
 |
| بررسی حکم نذر وضوی رافع حدث بعد از هر نماز/ بررسی حکم مسّ اسماء متبرّکه «مسّ اسماء الله و مسّ اسماء انبیاء و اوصیای الهی»/طهارت |
1403/08/22 |
 |
 |
| حکم مس اسماء الهی و اسماء انبیاء و اوصیای الهی/ حکم وضو برای مس کتابت قرآن یا تطهیر آن در فرضی که تاخیر آن مستلزم هتک قرآن شود/طهارت |
1403/08/21 |
 |
 |
| حکم نذر برای مس کتابت قرآن/ حکم مس کتابت قرآن/طهارت |
1403/08/20 |
 |
 |
| آیا وضو برای سجده سهو و طواف حج واجب و حج عمره مستحب واجب است یا خیر؟/ آیا وضو استحباب نفسی دارد یا خیر همیشه مقدمه و غایت برای غیر واقع میشود؟وضو براى نمازهای واجب اعم از ادائی و قضائی و براى اجزاء فراموش شده نماز مثل تشهد و سجده فراموش شده/طهارت |
1403/08/19 |
 |
 |
| / آیا وضو استحباب نفسی هم دارد یا خیر همیشه مقدمه و غایت برای غیر واقع میشود؟ /طهارت |
1403/08/16 |
 |
 |
| / آیا وضو استحباب نفسی هم دارد یا خیر همیشه مقدمه و غایت برای غیر واقع میشود؟ /طهارت |
1403/08/15 |
 |
 |
| / غایات وضو «اهدافی که به قصد تحقق آنها وضو گرفته میشود» /طهارت |
1403/08/14 |
 |
 |
| آیا غیر از موارد ششگانه «خروج بول و غائط و ریح و منی و خواب و زوال عقل» امور دیگر هم موجب نقض وضو میشود یا خیر؟ بر فرضی که این امور حمل بر تقیه شوند اگر فرد به قصد یکی از این امور وضو بگیرد آیا این وضو مکفی است یا خیر؟/نواقض وضو/طهارت |
1403/08/12 |
 |
 |
| آیا غیر از موارد ششگانه ناقض وضو؛ امور دیگر هم موجب نقض وضو میشود یا خیر؟ بر فرضی که این موارد حمل بر تقیه شوند اگر به قصد یکی از این امور وضو بگیرد آیا این وضو مکفی است یا خیر؟/نواقض وضو/طهارت |
1403/08/09 |
 |
 |
| طهارت/ نواقض وضو/ بررسی مرسله ابن رباط/ آیا مذی موجب نقض وضو میشود یا خیر؟ |
1403/08/08 |
 |
 |
| طهارت/احکام وضو/نواقض وضو/آیا بول و غائط مخلوط به خون یا مبدل به خون موجب نقض وضو میشود یا خیر؟ |
1403/08/07 |
 |
 |
| طهارت/ احکام وضو/ نواقض وضو/ حکم شک در تحقق اصل ناقض و شک در ناقضیت موجود |
1403/08/06 |
 |
 |
| طهارت/ احکام وضو/ نواقض وضو/ نوم/ زوال عقل/ آیا استحاضه از نواقض وضو است؟ |
1403/08/05 |
 |
 |
| طهارت/ احکام وضو/ نواقض وضو/ نوم/ بررسی قول عامه در عدم ناقضیت وضو مطلقا. |
1403/08/02 |
 |
 |
| طهارت/ احکام وضو / نواقض وضو/ نوم/ بررسی روایاتی که به عنوان مستند مرحوم شیخ صدوق بر عدم ناقضیت وضو در حال نشستن ذکر شده است. |
1403/08/01 |
 |
 |
| طهارت/ احکام وضو / نواقض وضو/ نوم / بررسی روایات دال بر ناقضیت نوم |
1403/07/30 |
 |
 |
| طهارت/ احکام وضو / نواقض وضو/ بول و غائط و ریح و نوم |
1403/07/29 |
 |
 |
| طهارت/ احکام وضو / نواقض وضو/ بول؛ غائط؛ ریح؛ نوم |
1403/07/28 |
 |
 |
| طهارت/ احکام وضو / نواقض وضو/ بول و غائط |
1403/07/25 |
 |
 |
| طهارت/ احکام وضو / نواقض وضو/ بول و غائط |
1403/07/24 |
 |
 |
| طهارت/ احکام استبراء / بررسی حکم رطوبت مشکوک معلوم بالاجمال بانه بول او منی/ بررسی حکم نواقض وضو |
1403/07/23 |
 |
 |
| طهارت/ احکام استبراء / بررسی حکم رطوبت مشکوک معلوم بالاجمال بانه بول او منی/ مناقشه مرحوم استاد خویی در اشکال مرحوم حکیم در مساله |
1403/07/22 |
 |
 |
| طهارت/ احکام استبراء / بررسی حکم رطوبت مشکوک معلوم بالاجمال بانه بول او منی/ بررسی اشکال مرحوم حکیم |
1403/07/21 |
 |
 |
| / بررسی احکام استبراء/طهارت |
1403/07/18 |
 |
 |
| بررسی اقول در کیفیت استبراء/ احکام استبراء /طهارت |
1403/07/17 |
 |
 |
| آیا تطهیر مخرج غائط با سه طرف یک سنگ هم حاصل میشود یا ثلاثه احجار معتبر است؟مقتضای جمع بین روایات در تطهیر مخرج بالاحجاز مقتضای اصول عملیه در مساله/ احکام استنجاء/طهارت |
1403/07/16 |
 |
 |
| طهارت/ احکام استنجاء/ آیا تطهیر مخرج غائط با سه طرف یک سنگ هم حاصل میشود یا ثلاثه احجار معتبر است؟مقتضای جمع بین روایات در تطهیر مخرج بالاحجار/ مقتضای اصول عملیه در مساله |
1403/07/15 |
 |
 |
| آیا در تطهیر مخرج غائط بالماء غسل واحد کافی است یا در آن تعدد غسل شرط است؟/ احکام استنجاء/طهارت |
1403/07/14 |
- |
- |
| طهارت/ احکام استنجاء/ بررسی روایت نشیط بن صالح/ کیفیت تطهیر مخرج بول |
1403/07/07 |
 |
 |
| حدّ استنجاء چیست؟ اگر غائط از حلقه دبر تجاوز کند آیا استنجاء بالاحجار در تطهیر آن کافی است و روایات استنجاء شامل آن میشود یا تطهیر آن تنها با غسل بالماء محقق میشود؟/ احکام استنجاء/طهارت |
1403/07/03 |
 |
 |
| آیا غسل واحد در تطهیر مخرج بول کافی است یا نیاز به دوبار شستن است؛ مقتضای اصل عملی در مساله طبق مبانی مختلف چیست؟ بررسی حکم استنجاء مخرج غائط/ احکام استنجاء/طهارت |
1403/07/02 |
 |
 |
| آیا غسل واحد در تطهیر مخرج بول کافی است یا نیاز به دوبار شستن است؟ مقتضای اصل عملی در مساله چیست؟ بنابر کفایت مره آیا در تطهیر مخرج بول بین زن و مرد فرق است یا خیر؟/ احکام استنجاء/طهارت |
1403/07/01 |
 |
 |
| آیا غسل واحد در تطهیر مخرج بول کافی است یا نیاز به غسل مرتین است؟/ احکام استنجاء/طهارت |
1403/06/28 |
 |
 |
| آیا غسل واحد در تطهیر مخرج بول کافی است یا نیاز به غسل مرتین است؟/ احکام استنجاء/طهارت |
1403/06/27 |
 |
 |
| آیا مسح بالاحجار کافی در تطهیر مخرج بول است؟ در صورت عدم تطهیر مخرج بول؛ آیا اعاده وضو لازم است؟ آیا غسل واحد در تطهیر مخرج بول کافی است یا نیاز به غسل مرتین است؟/ احکام استنجاء/طهارت |
1403/06/26 |
 |
 |
| مراد از وجوب استنجاء چیست؟ آیا مسح بالاحجار کافی در تطهیر مخرج بول است؟ آیا غسل واحد در تطهیر مخرج بول کافی است یا نیاز به غسل مرتین است؟/ احکام استنجاء/طهارت |
1403/06/25 |
 |
 |
| طهارت/احکام استنجاء/ احکام وضو/ تذکّر اخلاقی |
1403/06/24 |
 |
 |