|
1401/12/23 |
 |
 |
|
1401/12/22 |
 |
 |
|
1401/12/21 |
 |
 |
|
1401/12/20 |
 |
 |
|
1401/12/16 |
 |
 |
|
1401/12/15 |
 |
 |
|
1401/12/14 |
 |
 |
|
1401/12/13 |
 |
 |
|
1401/12/09 |
 |
 |
|
1401/12/08 |
 |
 |
|
1401/12/07 |
 |
 |
|
1401/12/06 |
 |
 |
|
1401/12/01 |
 |
 |
|
1401/11/30 |
 |
 |
|
1401/11/25 |
 |
 |
|
1401/11/24 |
 |
 |
|
1401/11/23 |
 |
 |
|
1401/11/18 |
 |
 |
|
1401/11/17 |
 |
 |
| ج۲ ص۱۲۵: بحث و تقویم / بررسی اشکالات وارد بر قول به تضاد میان واحد و کثیر |
1401/11/16 |
 |
 |
|
1401/11/11 |
 |
 |
|
1401/11/10 |
 |
 |
|
1401/11/09 |
 |
 |
|
1401/11/08 |
 |
 |
|
1401/11/04 |
 |
 |
|
1401/11/03 |
 |
 |
|
1401/11/02 |
 |
 |
|
1401/11/01 |
 |
 |
|
1401/10/27 |
 |
 |
| ج۲ ص ۱۲۵و منهم من رأى أن التقابل بينهما بالذات من باب التضاد.... |
1401/10/26 |
 |
 |
| ج۲ ص ۱۲۴و احتج عليه بأن موضوع المتقابلين يجب أن يكون .... |
1401/10/20 |
 |
 |
|
1401/10/19 |
 |
 |
|
1401/10/18 |
 |
 |
|
1401/10/17 |
 |
 |
| ج۲ ص۱۲۲: تبیین کلام آخوند |
1401/09/29 |
 |
 |
| ج۲ ص ۱۲۲؛ كيفية التقابل بين الواحد و الكثير من العلوم الربانية |
1401/09/28 |
 |
 |
|
1401/09/26 |
 |
 |
| ج۲ ص ۱۲۱ |
1401/09/22 |
 |
 |
| ج۲ ص ۱۲۱ ادامه |
1401/09/21 |
 |
 |
| ج۲ ص ۱۲۱ |
1401/09/20 |
 |
 |
| ج۲ ص ۱۲۱ |
1401/09/15 |
 |
 |
| ج۲ ص ۱۲۱ و يسلب عنه أشياء و لا أقل ما هو نقيضه/ بررسی استاد /تبعیت آخوند از عرفاء در پذیرش اجتماع نقیضین در غیر از عالم ماده |
1401/09/14 |
 |
 |
| ج۲ ص ۱۲۱ نكتة: لما تبين اتصاف كل واحد من الموجودات بإضافة و سلب إذ ما من موجود إلا و له إضافة إلى غيره ... |
1401/09/13 |
 |
 |
|
1401/09/12 |
 |
 |
|
1401/09/08 |
 |
 |
| ج۲ ص ۱۲۰:مخلص: فالحق أن يقال في وجه التفصي عن هذا الإشكال |
1401/09/07 |
 |
 |
| ادامه تبیین کلام آخوند |
1401/09/06 |
 |
 |
| ج۲ ص ۱۱۹:الثاني أن غاية الخلاف شرط في التضاد المشهوري أيضاتبیین کلام آخوند |
1401/09/05 |
 |
 |
| اسفار ج۲ ص۱۱۸ ؛ تبیین و بررسی کلام آخوند |
1401/09/01 |
 |
 |
| اسفار ج۲ ص۱۱۸ ؛ بحث و مخلص:و هاهنا إشكال من وجهين-الأول أن الضدين في اصطلاح المنطق... |
1401/08/30 |
 |
 |
| ادامه بررسی قول مرحوم آقا علی مدرس و بیان اشکال جدید |
1401/08/29 |
 |
 |
| نقل بیان مدرس زنوزی و بررسی استاد |
1401/08/28 |
 |
 |
| ج۲ ص۱۱۸ ؛ القدح الذي يلزم في انحصار التقابل في الأقسام الأربعة من تقابل الالتحاء و المرودة |
1401/08/24 |
 |
 |
| اسفار ج۲ ص۱۱۶؛و مما عد في المتقابلين الملكة و العدم |
1401/08/23 |
 |
 |
| |
1401/08/22 |
 |
 |
| |
1401/08/21 |
 |
 |
| |
1401/08/17 |
 |
 |
| |
1401/08/15 |
 |
 |
| اسفار جلد ۲ ص۱۱۵؛على هذا الاصطلاح لا تضاد حقيقيا بين الجواهر... |
1401/08/10 |
 |
 |
| اسفار جلد ۲ ص۱۱۵؛على هذا الاصطلاح لا تضاد حقيقيا بين الجواهر... |
1401/08/09 |
 |
 |
| اسفار جلد۲ ص ۱۱۴؛فمن الضدين ما بينهما وسائط... |
1401/08/08 |
 |
 |
|
1401/08/07 |
 |
 |
|
1401/08/03 |
 |
 |
| بررسی تعریف تضاد |
1401/08/02 |
 |
 |
| بررسی تعریف تضاد |
1401/08/01 |
 |
 |
| بررسی تعریف تضاد |
1401/07/30 |
 |
 |
| بررسی تعاریف ذکر شده برای تضاد |
1401/07/26 |
 |
 |
| بررسی تعاریف ذکر شده برای تضاد |
1401/07/25 |
 |
 |
| بررسی موارد تضاد |
1401/07/24 |
 |
 |
| بررسی قید "داخلان تحت جنس قریب" |
1401/07/23 |
 |
 |
| ادامه بررسی کلام علامه طباطبائی و بیان نظر مختار در قید فی غایة الخلاف |
1401/07/19 |
 |
 |
| بیان سیر تاریخی قید فی "غایة الخلاف" در تعریف تضاد از ارسطو تا علامه طباطبائی |
1401/07/18 |
 |
 |
| المتضادان علی اصطلاح المشائین هما الوجودیّان...بررسی تعریف متضادان |
1401/07/17 |
 |
 |
| المتضادان علی اصطلاح المشائین هما الوجودیّان...بررسی تعریف متضادان از دیدگاه مشایین |
1401/07/16 |
 |
 |
| تبیین کلام مرحوم آخوند؛المتضادان علی اصطلاح المشائین هما الوجودیّان... |
1401/07/12 |
 |
 |
| اسفار ج ۲ ص ۱۱۱مروی بر مباحث گذشته |
1401/07/11 |
 |
 |
|
1401/07/10 |
 |
 |
|
1401/07/09 |
 |
 |